SKRIVET: 2010-05-09, kl 20:41:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

Helgen!

Hello, Nu närmar helgen sig sitt slut.
Men denna vecka är det bara 3 skoldagar :)
Så det är skönt och inte så mycket att klaga över.
Tänkte dra Helgen lite mer och kort fattat.

Fredag, Va jag med Ida i ca; 1 timma typ.
Sen var jag med min Niclas :)
Köpte även nya fälgar :D
Kom hem runt 3 typ .

Lördag, greja Jimmy & Niclas med bilen.
blev fett nice!
Niclas o jag åkte o pumpa mina däck, sen blev det ngt varv sen hem.
Efter en stund drog jag ut igen, träffa Loffe & Tomas.
Sen blev det varv på varv.
Efter en stund hörde klara av sig så jag hämta henne.
hon blev hämtad vid typ halv 3 ungefär.
så jag var med Niclas då. :)
Kom hem halv 5 :p

Söndag; Tog lite sovmorgon, sen iväg och sola med Klara.
Drog en 30-minutare idag, så skönt!
Sen blev det att köpa en god isglass :)
Var med Niclas lite och tog en skärgårdstur och sen prata lite med folk.
Sen åkte vi hem, och nu ska jag äta.
& Jimmy och Niclas är ute och grejar min bil.
Eftersom de tog i så inihelvete.
Men fett nice blev de :p

Nu blir det mat :)









KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: