SKRIVET: 2010-05-10, kl 21:16:13 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dålig uppdatering.

Jag vet att jag är usel på att uppdatera, men dagarna är underbara ute i detta härliga väder. Så jag sitter inte så mycket vid datorn så det blir lixom inte av att jag skriver blogg :( Men jag ska försöka bättra mig iallafall:)
Men nu ska jag iallafall lägga mig i min underbara säng och prata med min Prins innan jag somnar.
Imorgon är det skola börjar halv nio till typ 2 :( & imorgon får jag inte sola, jag har lovat Niclas. Haha, han säger att jag solar för mycket o att det räcker. Men icke, jag ska va BRUN, bara då du vet Niclas :)


Men nu ska jag göra mig klar inför min gose säng, hehe!
Puss


madddii

Man behöver inte se ut som en neger heller :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: