SKRIVET: 2010-06-04, kl 11:07:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

Underbart väder, & shopping! :)

Hejsan!
Tänkte jag skulle ta en uppdatering, jag är så kass på detta!

Iallafall, Igår var det skola som stod på schema.
Hade varken provet eller någon vanlig lektion. :D
Sen klockan 15 drog jag och träna och efter det hem och duscha oså.
Sen Kom Gosen och hämta mig så vi åkte till Karlstad, Hämta även upp Ida & Hasse i skattkärr :)
Så blev det Biltema & bergvik  :)
Jag skulle ha en bikini, men blev lite till :D som vanligt!

Köpte iallafall denna ! :) JÄTTESÖT!! :D



Sen blev det även ett vitt tunt linne + ett grått likadant :)



Och även en vanlig grå tubklänning :)



Sen har jag även fått hem mina söta Gummistövlar :D:D
Visst är dom söta ? :)



Nu ska jag ta o göra något åt mitt blöta hår :) HAHA! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: