SKRIVET: 2010-06-06, kl 18:47:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

Söndag, sveriges nationall dag & 5 Månader!

Hejsan :D

Nu är jag här igen och tänkte ta en uppdatering.
helgen har varit toppen, har varit med Gosen hela helgen.

Igår tog vi det lugnt körde lite folk senare på kvällen också.
Åkte på stora vägen och skulle dra om en raggar bil.
Niclas växlar ner och drar på för att komma förbi.
sen blir det tvärnit, för ett rådjur hoppar upp ur diket.
och jag skojar inte när jag säger att hjärtat satt i halsen, satan va rädd jag blev :o
Men som tur va hann vi bromsa ner och rådjuret sprang över och bort.
Så vi kom förbi raggarbilen :)

Sen blev det hem och sova, riktigt efter längtat :D
Idag har jag inte gjort mycket tagit en promenad med mamma :)
& Niclas är i Björneborg och grejar bilen.

Idag blir det iallafall tidig säng för mig, är så himla trött.
men det är väll inget ovanligt, eller vad säger du älskling? :)


5månader!
Jag & Niclas har även 5månader idag.
shit, helt sjukt va fort tiden går egentligen :)
:love:

Jag och Niclas i Fredag :D




Annonser från BloggPartner


älsk

hehe nej e inte ovanligt att du e trött ;), hihi du är de underbaraste å ja Älskar dig <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: