SKRIVET: 2010-06-25, kl 16:05:40 | PUBLICERAT I: Allmänt

Midsommar !

Hejsan :)
Idag är det Midsommar, med riktigt härligt väder :D
Jag vakna vid elva så klev upp då, men la mig efter en timme igen.
Hade världens jobbigaste hosta, men jag lyckades att somna.
Vakna vid kvart i 2 :)

Då blev det att vänta på mat, så kom Jimmy & Kira :)
Sen körde jag hem dom och nu sitter man här..
Hur trött som helst :O

Idag blir det lugnt, ska inte göra något speciellt :)
Bara ta det lugnt,
tänkte att de är bättre att bli 100 frisk och skippa denna dag än att gå ut halv bra bara för att det är midsommar..

Har ju hela sommarlovet på mig :D



lovisa

fin header du har! :)



PUBLICERAT: 2010-06-26, 15:31:09 | URL: http://chaitjej.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: