SKRIVET: 2010-07-24, kl 13:24:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lördag - 13:16

Halloj!  Tänkte dela med mig några rader till er :)
Kan ju ta lite om gårdagen, drog en 25-minutare.
Sen blev det hem och käka sen göra sig iordning.
Efter det blev det att ta pärlan och vänta på att K
skulle ringa och säga att hon var färdig fixad & allt
Så åkte jag hem till henne och hämta upp henne.

Sen blev det att åka på stan lite sen körde jag henne
till en kompis och jag åkte vidare till Jimmy♥ och
hämta en mobil tänkte lära mig touch, och det går
rätt bra :) Träffa även Angelica och lilla Kira.
Hon hade även fått hem en ny fin bil, den var skitsnygg :)
Sen blev det ner på stan igen träffade Loffe & Tomas.
Så stod och prata med dom en stund.
blev inte mycket mer än att stå och prata med dom.
Vid halv 5 körde jag hem Klaragumman♥
Så blev det vidare hemåt, men satt ute typ en timme.
Hade jag gått in hade mamma säkert vakna och de är ju inge snällt.
Så jag kom väll in vid en typ halv 6 eller något, och la mig 6 :)
Så tänkte ta och vila lite strax, känns som om det behövs :p



Tänkte bju på en bild också!



Tack & hej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: