SKRIVET: 2010-07-01, kl 09:59:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

Godmorgon! :)

Hello, Gissa om jag verkligen är hur dålig som helst på att uppdatera.
Men jag har varit sjuk, inte haft så mycket ork till att varken skriva eller att göra något.
Men nu ska vi se om jag kan få ihop ett par rader.

Då ska vi se här, :)
I Måndags blev det till att åka till sjukan.
Men vad är sjukhuspersonalen till för nu förtiden?!
Asså dom gör fan inte ett jävla skit.
Här har jag sprungit runt och hosta i 2½ vecka nu,
Men vad får man för svar?!
Att det inte är något fel, hmm..
Nehe så jag springer runt och hostar bara för att?
Iallafalla, efter det blev det inte mycket.

Tisdag blev det att kliva upp tidigt i det fina vädret:)
Gick ut och la mig på gården och sola vid 11 tiden.
Sen kom Jimmy & Kira förbi också, :)
& Mamma kom även ut och la sig.
Så vi låg väll och sola till ungefär 18 på kvällen.
Jimmy & Kira åkte hem lite tidigare men.

Lilla Kira :)

Onsdag var det inget fint väder alls.
regnigt och blåsigt :(
Gjorde inget speciellt på dagen mer än att fixa naglarna:)

(Så blev dom, rätt nice)

sen åkte jag och jobba vid 19..
Sen blev det hem så kom Niclas
Så vi låg och kolla på tv lite, sen gick vi till statiol och köpte lite godis:)
& han köpte ju även mat..:P
sen gick vi hem och kolla på tv igen.
Tog natten vid 03:00 ungefär.
Men vakna en liten stund senare av denna jävla hosta! :o

Torsdag Vakna vid 9 tiden och det är bra när det är så fint väder :D
Tänkte det skulle bli lite varmare ute nu så att jag kan gå ut och steka ;);)
Annars blir det lugnt idag faktiskt. Ska iaf träffa gosKlara sen :D
Va huuur länge sen som helst, miss her!

Nu har jag iallafall kortfattat det lite :)




Angelica

Söt hon var gumman min =) Dock ser hon lite drogad ut :p



PUBLICERAT: 2010-07-01, 21:05:17 | URL: http://honheterangelica.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: