SKRIVET: 2010-07-22, kl 01:33:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

01:25

Hejsan!

tänkte skriva några rader om dagen :P
Vakna runt 11, 12? tror jag :p
iallafall, blev till att hämta posten.
hade fått både paket från H&M och vecko revyn :)
Bra start på dagen.
Sen blev det lugnt ett tag, var iväg och handla .
Sen la jag mig ute på gräset kolla i H&M katalogen,
och jag ljuger och jag säger att jag inte hitta något :D
iallafall så la jag ifrån mig katalogen, och somna.. haha

Sen vakna jag till och gick in och käka mat med mamma♥
Sen kom Jimmy♥ hit en sväng också.
la mig vid 19:30 och somna och vakna 20:30.
Då ringde Tomas och sa att han va i stan.
Så åkte och hämta Klara♥ så vi prata med Tomas lite.
Sen tog vi varv på varv på stan.
Sen prata med Gabriella och tomas igen.
Kom även andra dit och ställde sig.
& det regna som fan så de va till och leta tak fort somfan :p
så blev det prat prat prat :D

Prata även med Frisk och Purr, sen blev det hem.
sitter här och kollar runt på klädsidor och skriver blogg..
Ska väll inte vara vaken så jättelänge till :)

Imorgon blir det steeeeka :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: