SKRIVET: 2010-01-27, kl 01:57:30 | PUBLICERAT I: Allmänt

Nu får de bli natta...

Nej nu är klockan fan närmare 2, och jag ska upp 06:45..
hur kommer de gå, och huvudvärk har jag ju gott om iaf.
usch usch på det. vill bli av med det nu!
Imorgon slutar jag skolan typ 3 ?
då blir det iaf hem o vila, men får se hur mit huvud är imorgon biti.
om jag går till skolan eller tar en till vilodag.
märks.

Idag var jag och Ida på donken och käka.
tog den nya, elmaco eller va den heter.
den var väll helt okej, men äckligt kött..
sen blev det ner till Fonus, pressbyrån och OK.
jag är så snäll mot min mamma.

Sen blev det hem, och sen dess har jag vart hemma med mamma.
suttit vid datorn, sen så tog jag och mamma oss en vila.
jag vakna 21:49, oh tur. kan ju inte missa paradise hotel!
tänkte jag skulle se de sen sova, men inte fan sover jag än ;o
Men har satt på värmedyna nu , och ska krypa ner i sängen.
ska ta en panodil för mitt huvud först.

Men sov gott allihopa! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: