SKRIVET: 2010-01-09, kl 15:37:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

9:e Januari.

Hejsan.
idag är det lördag.
och jag vakna väll någolunda bra tid.
runt 13, där någongång.
satt mig vid datorn direkt.
sitter här än, men har käka lite mat också.
får ju sånt illa mående hela tiden, fattar inte varför?!
Men ska iaf få en tid på sjukhuset.

Men men, skulle ha träffa Janina ikväll.
men känner att jag vill vara hemma så jag blir bra tills måndag.
ska ju sköta mig nu!!
får hoppas att Janina har tid till veckan.

Så idag blir det slapp dag hemma.
skönt det också.
Mycket mer har jag väll inte och säga.






oavsett om du ligger ensam med honom i sängen, så är det alltid någon som har legat där innan och det kommer alltid att va någon efter dig, oavsett vad han säger & vad han gör, du kan lika gärna inse att han har sagt samma sak till alla dom som var där innan dig, han kommer alltid att säga att du är finast och att du är den ända, och för tillfället ljuger han inte, han kommer alltid och säga exakt det du vill höra,inte sant?

- lita aldrig på fel folk .




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: