SKRIVET: 2010-01-08, kl 06:57:34 | PUBLICERAT I: Allmänt

8:e Januari.

Hejsan bloggen!
klockan är 06:40, och jag har varit vaken sen ungefär klockan halv 4 eller ngt.
soman väll runt halv 2 sen vakna vid halv 4 och är vaken än.
är trött men kan inte sova, dock har jag inte lagt mig igen o testa men.
sitter här och har kollat på lite hemsidor och tänkte beställa hem lite nya kläder, de gillas!
Sen så har jag även suttit o läst igenom en massa bloggar.

just de, jag satt mig & måla naglarna förut.
både på händer & fötter.
fick bli svart, de är tummen upp.
och förut satt jag och kolla igenom massa gamla bilder på när jag hade "långt"hår.
de va låångt för att vara mig.
men nu är de fan inte långt, så snart blir de en hårförlängning.
Fattar inte hur alla får till de så bra med hårförlängningar, några tips? :)
hur som helst jag ska ha de i vilket fall.

& en sak till jag vill ha sommar NU.
fyfan va skönt de ska bli, de närmar sig sakta men säkert.
ser ju fram emot en heldel de här året.

  • Födeldedagen.
  • Flytten.
  • Ett underbart sommarlov.
  • Utlandsresa med mamma.
Det känns som att de här året kommer bli bra, riktigt bra.
ska njuta av varje dag :)
Man har haft tider då man har mått dåligt osv.
Men just nu känner jag mig så stark.
Jag är så glad och lycklig.
Enda negativa med allt just nu, är väll att jag sjunker i folks ögon.
men vad ska jag göra?
Man kan inte styra över sina känslor.

Men nu ska jag gå och äta en skinksmörgås & vänta på att min gosis ska vakna:)
Han ska ju upp klockan 8 stackarn :)

& för er som inte vet..
Ja, Jag och Niclas är tillsammans.















Niclas

Babe du sjunker inte i någons ögon.. Kyss<3


Niclas

Tkr det är bättre dom är glad för din skull att du har hittat någon du verkligen tkr om och som gör dig lycklig å stark,för känslor kan man verkligen inte styra över Älskling!. <3


Jenny lindberg

Stort grattis till er två :)


P.L

Varför skulle du sjunka i folks ögon, är de som stör sig som kan sjunka åt helvete istället, Har DU gjort nåt fel? NEJ det har du INTE.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: