SKRIVET: 2010-01-07, kl 11:46:16 | PUBLICERAT I: Allmänt

7:e Januari.

Hejsan.
torsdag idag, fan va fort veckorna går.
gick upp kvart över tio idag.
upp till maxi med Janina.
sen åkte jag hem.
sitter här nu.

Fattar inte vad det är för illa mående jag har hela tiden?
som idag. mår sjukt illa, och dör nästan i värme slag fast de är kallt lixom?!
Vad är felet?
skulle vart till sjukgymnasten idag också, men ringde återbud förut.
kan inte åka iväg o träna när jag mår såhär.
När ska jag slippa illa mående och kunna äta normalt igen?
så himla jobbigt, och jag äter ju järntabletterna som jag ska också.
får ta de lugnt nu tills skolan börjar så att jag inte blir sjuk eller något o måste vara hemma..
innan jul så va jag i skolan 3veckor i sträck på varje lektion, varje dag.
gissa om Jenny kände sig super duktig.
Så nu ska jag inte vara sämre!
bara hoppas på att illa måendet försvinner.

något mer jag ska nämna?
att jag är sjukt glad att jag har fått kontakt med Janina igen.
så himla go tjej!

Men nu är de väll inge mer jag borde nämna!?
eller? en sak kanske, varför hör inte folk av sig längre?! ;o


Niclas♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: