SKRIVET: 2010-01-05, kl 10:24:44 | PUBLICERAT I: Allmänt

5:e Januari.

Godmorgon.
det är tisdagen den 5:e Januari idag.
och jag klev upp klockan 10:00.
Känns okej att vara vaken i tid nu iaf.
så kanske man kommer i säng i tid.
så idag har jag hela dagen bokad känns de som.
Snart blir det solning, sen färga håret.
Senare på dagen kanske de blir storfors.
Och efter det ska jag bort till Janina.
& just det, jag har Jimmy's 745 idag.
För jag är så snäll, så Niclas och Jimmy har min bil till Vara.
eftersom den är billigare att åka i än en volvo.
för Nickepicke skulle kolla på en bil:)
Får se sen när han ringer mig om det blev någon.

Idag vart det en lugn dag också.
var hemma hela dagen.
sen vid 21 någongång.
hämta jag Klara så vi drog till maxi.
Sen hem till Andreas & kolla på Paradise hotel med Niclas & Andreas.
Efter det fick de bli minimorötter sen hem.
Somna väll runt 2, halv 3.

Men nu ska jag kolla på Rolandz.
& vänta på att Klara hör av sig.

Puss♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: