SKRIVET: 2010-01-28, kl 10:03:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

28:e Januari.

Hejsan allihopa!
idag är det torsdag, och jag har nyss varit hos tandläkarn.
usch va hemskt det är.
är hemma från skolan idag, mitt illamående ger sig aldrig.
tur att jag ska ta sjukhuset på måndag för det iaf.

& igår då, så färga jag håret:)
orka inte ha typ svart längre.
så nu är de mer ljus ljus brun.
va nere på stan igår och träffa brudar, sen va de bara hemma.
juste. träffa min kärlek. :$

har inte hänt så mkt sen sist.
imorgon är det fredag & studiebidrag.
nice!
är fett jävla sugen på karlstad asså.
lite nya kläder/prylar vore inga fel :D
Men mamma gillar inte när jag handlar upp alla min pengar.
haha, förstår inte varför (a)

men nu ska jag va social mot mammsen.
puss !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: