SKRIVET: 2010-01-26, kl 13:05:05 | PUBLICERAT I: Allmänt

26:e Januari.

Hejsan. nu tänkte jag att jag skulle skriva några rader.
Ehm, vart ska jag börja ?

Vi säger såhär, Måndag igår det innebar skola.
börja klockan 10, & gick till 14.
kändes som en kanon dag, jag & kusinerna skratta fan åt allt.
haha, de va skoj!
Sen blev det hem, plugga, handla, åt mat, bada och sen kom älsklingen.
Vi kolla på Familjen annorlunda, spårlöst & Paradise hotel.
& självklart vart det massa massa mys också.
Sen åkte han hem o lämna mig, men jag somna så gott så.
thihi, den där nickepicke slänger ju en massa kärlek till mig.
Fan va glad jag är.

och idag är det Tisdag, men jag stanna hemma från skolan idag,
ska dit imorgon igen o ta nya tag. har engelska glosor tills imorgon & sen något i svenska som vi ska läsa igenom.
det klarar ju jag lätt som tusan.:)
Sen är det torsdag, inge speciellt med det. slutar typ 15 eller något då.
Sen fredag, på idotten ska vi ha bad hus men jag ska inte vara med.
tar en promenad då ist.

Men nu ska jag ta och duscha, sen blir det nog iväg t ida.
efter det träffa klara, osen även plugga engelska o läsa svenskan.
hehe. ha de bra !


Puss !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: