SKRIVET: 2010-01-19, kl 14:35:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

20:e Januari.

hejsan, va några dagar sen som jag uppdatera nu.
men ska slänga ihop lite om dom dagarna som gått. :)

I lördags va jag med Niclas, han va chafför men jag var med då också. hehe.
kom hem vid hmm, 3?
då blev det sova :)

Sen söndag, då Jobba jag.
drog och jobba tidígare så jag blev klar tidigare.
Sen blev det en hel del plugga också.
men åkte jag och älsklingen till maxi o handla godis.
Slocka riktigt gött till johan falk filmen.

Sen var det måndag igen.
blev skola, eller ja..
vi trodde de iaf.
jag kom till skolan runt kvart i 10.
vi hade ingen engelska , och kusinerna hade ingen matte, sen va de lunch.
så vi börja klockan 13, :@ SURT!
hade svenska i typ 30 minuter. :s
klockan 14, blev det upp till sjukhuset o träna lite.
sen iväg till garaget och träffa min kärlek.
sen hem och plugga, senare åkte jag till jysk o netto..
sen träffa jag klara.
sen hem, och gjorde mig klar för sängen.
kolla på Paradise hotel, det går inte att missa!!

Tisdag, börja 8.20!
trött så in i helvete.
men dagen gick rätt fort iaf, sen blev det prov i E-handel.
& det va lätt för lilla mig. så jag fick gå när jag va klar. Tackar :)

är så glad och stolt över mig själv att jag sköter skolan mer nu än vad jag har gjort.
känner mig så himla duktig, och allt blir så mycket "ljusare" i skolan när man känner sig stolt över sig själv och verkligen försöker hela tiden. Man blir som en starkare person. & nu när niclas o jag fann varandra tillslut så käns de som ett problem är ur världen att hålla på o bli sårad till o från.

så ser det ut nu.
skriver mer imorgon, ska plugga nu ;D

puss, "I know you love me" som dessie säger ;) gaaaah, älska den tjejen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: