SKRIVET: 2010-01-14, kl 09:03:24 | PUBLICERAT I: Allmänt

14:e Januari.

Hello allihopa!
Idag är det torsdag och det innebär sovmorgon till 09:40!
har Turism, sen lunch & efter de handel.
Sen ve jag inte om vi har en till lektion för att de är vårtermin nu.
så antingen slutar jag 3 eller så slutar jag 4.
hoppas på 3.
Ska väll snart knalla iväg till skolan iaf.

Igår va jag hemma hela dagen.
Men på kvällen åkte jag och klara till maxi & handla.
sen blev det minimorötter från donken.
efter det körde jag hem henne.
sen hälsa på kärleken som va hos Halle.
Har aldrig sett han så paff förut, men de va sött ;p
Sen blev det hem till sängen, och jag somna medans jag skicka sms =)

Klev upp klockan kvart i 8a idag.
fattar inte vad jag ska upp så tidigt och göra när jag ändå blir klar 100år innan jag börjar skolan.
HAHA, men men.

Nu tar jag och gör klart de sista sen springer jag iväg till skolan.
vi hörs!

HAHA, se hur många anonyma kommentarer jag får nu då. så fjantigt!!


Ciolina

va roligt att höra :)



PUBLICERAT: 2010-01-15, 08:15:53 | URL: http://ciolinaa.blogg.se/
elin

Hej Jenny!

Jag har läst lite av dina tidigare kommentarer angåenge anonym.. och JA det är fjantigt med anonyma kommentarer.. men tyvärr är de sånt man får räkna med när man har en öppen blogg, tror att alla som bloggar får en anonym känga då & då.. Kan va allt från snälla kommentarer till rena personliga påhopp vissa gånger..



Om man inte orkar med sånt kan du välja att lösenords skydda din blogg, då ger du bara lösenordet till dom du vill.. Så blir urvalet personer som kan kommentera anonymt betydligt mindre..så har jag gjort vissa perioder när jag inte orkat med massa skit..



Hoppas allt är bra med dig!

// Elin



PUBLICERAT: 2010-01-16, 13:27:44 | URL: http://pumanan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: