SKRIVET: 2010-01-13, kl 12:59:29 | PUBLICERAT I: Allmänt

13:e Januari.

Hejsan, det är redan Onsdag.
Har varit hemma från skolan tisdag & Onsdag.
har så fruktansvärt ont i halsen.
uschusch, bara att hoppas på att de går över.
Men imorgon måste jag iväg till skolan iaf.

Gårdagen lite kort då.
hemma från skolan då.
tog det lugnt bara.
drack världens äckligaste te!
3koppar för jag tänkte att jag skulle bli bra i halsen.
& det visade sig senare när mamma märkte att jag hade druckit så mkt.
att de var bantnings te, haha.
Ofyfan säger jag för de te:t!
Nog om det.. :)

Sen på kvällen blev det ett missförstånd.
Får be så hemskt mycket om ursäkt Emma.
Jag blev så jäkla fundersam så du anar inte.
Men kan inte säga mer än förlåt..
& som jag sa förut, vill inte förlora dig pga detta.

efter att jag kom hem, så kom min pojkvän hit!
Vi kollade på paradise hotel och hade det så mysigt så!
efter det blev det sova :$


Men nu har jag inget mer att säga.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: