SKRIVET: 2010-01-11, kl 08:23:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

11:e Januari.

Godmorgon, klockan är strax halv 9.
och jag är redan iordning gjord.
och börjar skolan 10=)
gick upp kvart över 6 idag.

Nu sitter jag här, ska strax försöka få i mig lite frukost.
ont i halsen som fan har jag ;/
men men.

slutar klockan 14 idag, sen blir de ärenden med mamma.
skriver mer ikväll.


Puss♥





P.L

klart att du vakna tidigt som sommna före 21.00 igår,

inge sällskap fick man när jag såg på Falk filmen.


Anonym

Hej. Måste fråga en sak! Varför sover du aldrig med din pojkvän, de verkar ju knappt som ni ses? Verkar lite konstigt förhållande.


jenny

till anonym, innan du ens frågar saker kanske du ska ta reda på fakta innan om hur det ligger till oså först.



PUBLICERAT: 2010-01-12, 06:06:28 | URL: http://jennyhelen.blogg.se/
P:L

Jaha nu har Jenny ett för hållande sen några dagar tillbaka, vips så börjar anonyma komentarer komma in, fråga gärna och kommentera men stå för vem man är är väll inget du vågar. Och vad har du för bekymmer om i fall dom sover ihop eller inte, du tycker det verkar som ett konstigt förhållande men det är väll inget du behöver bry din hjärna med.

Låt dom ha sitt för hållande utan att du ska kommentera anonymt. Men Fråga gärna och stå då för vem du är så ska du få svar på alla frågor du har av henne , det kan jag lova .Mvh En som aldrig skriver anonyma inlägg.


Anonym

hahah, förhållande sitter ihop!!!


P:L

En svensk fröken rättar i mitt inlägg, så patetiskt, men våga inte stå för vem den är FEGT.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: