SKRIVET: 2010-01-10, kl 12:26:08 | PUBLICERAT I: Allmänt

10:e Januari.

Hello, då var det söndag och sista dagen på jullovet.
Fyfan så fort det har gått.
dom här 3veckorna har har rullat iväg. "/
Så imorgon börjar skolan igen.
Men det är bara att bita ihop.
får trösta mig med att jag börjar klockan 10.
Sen slutar jag inte så farligt sent heller..

annars imorgon blir det lugnt.
& idag blir det inte mycket gjort heller.
ska iväg och jobba sen iaf.
har inte jobba på hela jullovet.
fick lite julledigt :)

Vad gjorde jag igår då?
Va hemma.
Sen åkte jag och hämta Jimmy så vi åkte till maxi.
sen körde jag hem han och jag åkte till pressbyrån.
och sedan hem, la mig och kolla på tv.
Sen kom Niclas vid halv 8 eller något.
och drog väll vid 23 någongång, för han skulle hämta Jossan.
Så jag slängde in en majskolv i ugnen.
sen blev det sängen, men inte fan somna jag!
eller jo kanske 10minuter.
sen vid 4 inatt då minsan somna jag.
fattar inte varför de ska va så svårt att somna fast man är piss trött ;o
Men men, ikväll blir det till att kolla på Johan falk filmen på 4an vid 21, och efter den ska jag sova.


& nu ska jag nog ta mig ett bad.
finns på mobilen.



NICLAS


Anonym

Vad jobbar du med?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: