SKRIVET: 2010-02-24, kl 22:24:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

Varför, vad är så svårt?!

Jag förstår inte, hur kan man göra såhär?
Mot en som inte har jobb och går i skola.
och det har hållt i sig sen jag var ett litet barn.
allt som jag minns är det hemskaste.
varför är det alltid såna minnen som sparas för?
man kan inte alltid tänka på att allt ska vara rättvist,
vi är två och du kan inte räkna med att de ska va lika hela tiden.
Jag har så mycket inom mig som alltid kommer vara som ett sår.
att man kan göra såhär. mot en 19årig tjej.
Jag sitter och tänker, på Allt som har vart.
Minns allt mer och mer dåliga saker än vad jag minns bra saker.
ska det vara så?!
att jag ber om något och att det hela tiden är en massa bortförklaringar.
jag fattar inte. Snart fyller jag år, och du kan va lugn jag ska inte be om något.
Jag är så glad att jag har min familj här hemma och att dom ger det jag behöver.
att vara "myndig & stor tjej"
men nu är det slut på dehär, jag ska inte be dig om något eller nått mer.

nu får de fanimej vara bra.

HEEEEEEEEEEEEEEJDÅ



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: