SKRIVET: 2010-02-22, kl 19:16:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

Haha, stopp på storavägen.

Hello, då har man varit och jobbat.
Ida följde med, så fick lite hjälp.
sen blev det till Maxi & Netto och handla.
sen skulle jag köra hem Ida, så ut på storavägen.
och oljelampar börja blinka mitt under bron :o
Fick ringa Jiimmy, så han och Angelica fick komma med olja till mig.
hade ju ingenting ju :o:o
så nu måste jag hålla koll på oljan oså.
Men nu är jag hemma, och pärlan står på sin plats för natten.





Imorgon är det tisdag. denna dag har gått så fort.
börjar 09:00 imorgon på folkets hus.
ska ta bilen då, sen blir det tillbaka till skolan.
vid 14:00-14:45 sitter vi och "visar upp" vårt arbete. hmm tråkigt?!
men men. sen klockan 15:00 ska jag träna, sen får vi se vad det blir.
plocka och så kanske ;D


Nu får det bli ett varmt skum bad, med ansikts mask och min nya shower gel med doft av mango :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: