SKRIVET: 2010-02-05, kl 18:41:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

Fredag, & äntligen helg.

Hejsan! Nu är det fredag. gud vad skönt.
en hel vecka avklarad, eller ja.. vi va lediga i tisdags men.
har varit på varenda lektion i veckan, är stolt över mig själv :*

Igår var Jag & Niclas över till Pappa.
vi var även inne på Ö&B och H&M.
hitta lite saker på H&M som blev mina såkallade inpulsköp ;p
Sen handla jag lite på Ö&B till mamma.
Åkte hem till pappa, tog ett glas cola.
& nickepicke och Pappa käka lite winerbröd.

sen blev det hemåt vid 20:00.
när vi kom till stan stanna vi till på Maxi och handla lite.
sen släppte jag av honom, ;/
och åkte hem käka och somna så himla gott.
TRÖTT-TJEJ! :)

Idag blev det en mjukis dag,
börja halv nio, med svenska.
sen vart de håltimme&sen lunch.
och runt tolv blev det engelska.
och efter de idrott, och ja jag var med :)
haha, gjorde mina egna övningar.
så imorgon har jag nog träningvärk.. :p
Men Men, på tisdag är det träna som gäller igen.. haha!
Jenny har kommit igång nu igen, på riktigt!
nog om det, nu pratar vi lite mer om helgen.

Idag vet jag inte va det blir.
jag tog mig en vilning förut, och vakna runt 18.
får se vad det blir ikväll, älskling är i karlstad en sväng nu iaf.
jag känner inte för att göra något längre, är tråkigt väder och verkligen inga ute ;o
imorgon blir de fixa o trixa tror jag.
sen så måste jag självklart träffa min kärlek! ♥
efter det blir det nog va med klara en sväng.
älskling ska på fest så jag passar på o va med henne.
måste ju prata ur mig lite.. (a)

Men nu ska jag ta mig en bit gurka.
mums.

Ha det bra, skriver mer imorgon!

byebye!!


slänger in en liten bild på mig. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: