SKRIVET: 2010-02-12, kl 20:11:18 | PUBLICERAT I: Allmänt

.....

aha, då var det fredag kväll.
och dagen har inte varit alls bra.
skulle åka över till karlstad.
och allt sluta som ett rent helvete.
hur fan kan det sluta såhär?!

asså denhär dagen kunde ha skippas.
aldrig mer ett karlstad besök som börjar/slutar såhär.
dethär är det värsta som hänt mig på länge.

Kom hem från karlstad iaf,
slänge in grejerna i lägenheten.
körde upp bilen till parkeringen.
så fort in och bara slängde mig i sängen och totalt bröt ihop.
asså det är sjukt, Jimmy kommer in springas till mig.
och börjar stryka mig på ryggen, sen kom mamma in.
och då grät jag ännu mera. så hemskt att man kan va så ledsen.
fick knappt luft, fick inte fram några ord.
mamma fick mig att lugna ner mig iaf, la sig hos mig och krama om mig.
Det va det som behövdes, Tack Mamma & Jimmy, och självklart klara det var er jag behövde efter detta. ♥
att ha jimmy så himla nära mig när det är något med mig, är så himla stort för mig.
att han verkligen bryr sig och lägger ner sig för min skull. det gör mig stark!
& Vad skulle jag göra utan mamma, herregud det går ju inte vara utan mamma.
hon är den enda, den bästa och den ärligaste av allt & alla.
Och du klara, du är den som alltid finns där vilken tid det en är på dygnet, du finns där jämt.
hade inte klara detta utan någon av er! JAG ÄLSKAR ER! ♥

Skulle vart ute på en promenad ikväll med Viktoria, men känner att jag pallar inte.
vi får ta det någon annan dag. även ett tack till henne för att hon finns där & hjälper mig med råd.

Men nu ska jag gå ifrån här, ha de bäst.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: