SKRIVET: 2010-02-03, kl 15:28:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

3:e Februari.

Onsdag, REDAN!
gach, veckorna springer verkligen iväg.
men vad gör det när en hel sommar väntar framöver =)

börja halv nio idag tills kvart i tre.
herregud så trött & slö man är sista lektionerna då.
men nu är jag hemma iaf, trött som bara fan.

ska snart iväg, eller jag ska va på ett ställe klockan 4:a så de är dax att göra sig klar nu, och gå upp till min igen snöade bil :D
haha, shit va mycket snö det var på den när jag kolla förut :p
men men. kanske är lika bra att springa upp till den nu och få bort snön:)

är det något så får ni väll testa att ringa mobilen.
den är för tillfället av stängd!!! pga, vissa själ!! ;@

men nu ska jag dra.
och en sak till. jag älskar min familj ♥




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: