SKRIVET: 2010-02-27, kl 11:57:41 | PUBLICERAT I: Allmänt

27:e Februari.

Hejsan!
Ehm, jag har varit lite dålig med uppdateringen men vafan ! :p
Nu är jag ju med här igen och tänkte ta mig tiden att skriva lite.. :)
Fredag igår och början på sportlov, så j*vla skönt..
Igår var det skolan först, sen hem och fixa lite. efter det ut till strand och fixa lite.
sen kom älsklingen hit, så åkte vi och handla på maxi. sen blev det björneborg.
Ja, jag var ju inte i björneborg bara en vända igår, haha 10 kanske :p haha!
sen vid 01:00 typ så ringer Niklas och fråga om jag hämtar dom i karlstad.
Ja bara, NEEEEJ jag orkar inte. men snäll som jag är så gjorde jag de.. :)
kom hem till halv 4 så de va ju tur. då blev det sängen. åh fan va skänt de va.

Idag vakna jag rätt så tidigt, runt halv 11, 11.
Nu ska jag ta mig lite frukost sen blir det ett varmt bad.
ovanligt att jag badar menar jag ;) haha!

Men skriver väll mer ikväll ..
bye



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: