SKRIVET: 2010-02-22, kl 14:55:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

22:e Februari.

Hejsan.
Då var det måndag igen..
Dagen gick dock jätte fort, börja 09:40 och sluta två. plus en timmes hål timme.
trodde aldrig jag skulle orka hålla ögonen öppna hela skoldagen :p
men jag lyckades. haha!

Nu sitter man här och lyssnar på gammal musik.
skriver med folk på msn. och väntar på att min bil ska komma hem :)
vid 17;00 tiden ska jag jobba också.
skulle ha gjort det igår, men vart för trött.
men huvudsaken är att de blir gjort idag :D
Idababe följer med och jobbar sen också, blir mer socialt då :)

Sen ikväll blir det bara lugnt.
Kolla på Familjen annorlunda & spårlöst.
sen ska jag nog fanimej SOVA :)

ja juste, vi hade typ något test i engelska idag.
haha och tro det eller ej. men de kändes som om de gick bra:D

Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: