SKRIVET: 2010-02-18, kl 13:48:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

18:e Februari

Hejsan allihopa!
var ett tag sen jag skrev, eller ja det var i måndags, haha.
ja men iaf, idag är det torsdag och det är svin kallt och det snöar
i veckan har jag väll typ inte gjort ett skit, varit i skolan o solat de är typ de enda :)
Jag är beroende av att sola, mamma blir helt toktig på mig när jag ska sola.
hur rädd som helst för cancer, men det är jag också men man lever bara engång och då ska man va bruuun :D

Imorgon är det iaf fredag, de innebär skola, sen *hemligt* och så kommer Niclas hem ;D
och Jenny ska vara med på idrotten imorgon, för tredje gången i rad *stolt*
sen i helgen blir det mest lugnt, så tråkigt väder. visst jag ska pussa på niclas efter som han åker på måndag morgon igen och kommer hem nästa fredag. så är det. :)
Hinner hända en heldel under den veckan, haha eller vad tror du älskling :)?
haha , nämner dock inte vad :D:D gasch så glad!

men nu ska jag ta o vila lite, as trött :o


byebye


Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah



PUBLICERAT: 2010-02-18, 16:32:37 | URL: http://millahoman.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: