SKRIVET: 2010-02-15, kl 12:49:29 | PUBLICERAT I: Allmänt

15:e Februari.

Hejsan, då var det ny vecka då!
men jag lääängtar bara till helgen :)
haha, undra varför !? :p

men iaf, igår var det alla hjärtans dag iaf.
var hemma hela dagen, sen vid halv 9 när jag kolla på blåsningen.
så kommer niclas in till mig med en bukett blommer med ett sött rosa hjärta i ♥.

Dock att det blev som det blev i fredags. :/
Men vi har prata & vi ser om det blir som vi sagt.
sånt som märks.

annars var dagen bara lugn och skön igår.
satt vid datorn, laga mat med mamma.
& sen kom Niclas hit. det var min dag :)

Idag blir det inte många knop heller.
trött, ont i halsen och allt orkeslös!
så tänkte jag sätter mig vid datorn och piggnar till lite.
annars blir det inte mycket göra idag.
ladda inför skolan imorgon, haha!

slänger in en bild på blommorna  iaf :)






Nu ska jag äta lite, skriver nog mer ikväll !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: