SKRIVET: 2010-02-12, kl 08:14:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

12:e Februari.

Godmorgon, sitter här vid datorn och är social när mamma äter frukost.
blir ingen skola för mig idag, min rygg är paj efter gårdagen.
Gårdagen börja på bowlingen klockan 09:00. så vi bowla 1½ timme.
sen blev det vidare till skolan och skulle äta, ofyfan vad äckligt!
Så vi åkte ut till Halle och hämta en pulka, sen blev det några varv på stan.
sen upp till pulka backen, & när vi kommer upp dit.
säger dom " ni behöver bara skriva era namn, så får ni gå hem"
man bara jaha, men vi tog oss att några åk turer i backen.. :)
sen blev det hem och skicka in uppgifter till läraren.
vid 16:00 åkte jag upp till Klara's praktik och hämta henne.
så drog vi en solning, åh fyfan säger jag.
jag drog en 26minutare och det syns verkligen. Jag är KRÄFTA!
men men, när de har lagt sig lite blir det att sola mer, jag ska bli bruuun!
ja juste, klara och jag var iväg och kolla på L********!
Nice :D
sen blev det hemåt satt vid datorn sen blev de fix o trix innan sängen.

Idag blir det ju som sagt ingen skola pga ryggen:/
det positiva är väll att jag missar ju bara två lektioner.
men ändå..
ska träffa NickePicke senare och pussa på honom tills han tröttnar :L
hehe, men han sa att han skulle aldrig tröttna;$ såsöt!
Men nu har jag nog inge mer att skriva tror jag.
kommer jag på något så skriver jag :)

släng hit era nummer, :)



Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

sv. Vad myysigt! :D

JAg ska träffa en kille och umgås med honom (a)



PUBLICERAT: 2010-02-12, 14:41:03 | URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
M I M I

sv: tack så mycket, blir jätteglad!! :)

men tyvärr så gör jag inte designer till andra, eftersom jag inte har någon tid över till det :/



PUBLICERAT: 2010-02-12, 19:01:13 | URL: http://mmmimi.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: