SKRIVET: 2010-12-09, kl 18:57:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

Torsdag

9:e December

Hejsan!

Tänkte ta & uppdatera lite..
Men vad ska jag skriva?!
kan ju berätta att jag färga håret igår :)
stod mörkbrun, men blev typ svart.
Men snyggt blev det :)
så nu är äckelutväxten borta.. :D
Sen blev det att kolla på tv resten av kvällen.
Paradise Hotel, Bonde söker fru & Maria wern dock somna jag lite men :p

Var en jobbig natt, tur att mamma fanns i min närhet.
Skulle inte klara en dag, en timme, en sekund utan henne ♥

Åh fyfan va trött jag börjar bli på vissa människor..
Är dom ute efter att förstöra eller vad är det frågan om??
asså vi båda är vuxna nog att veta vad vi gör..
Så jag fattar inte varför det ska rapporteras så fort det är något som inte gjorts förut.
sköt er själva!!

Saknar min älskling, Niklas



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: