SKRIVET: 2010-12-30, kl 09:57:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

Torsdag



Igår va Jag & klara ner till optiken, och jag fick bruna linser :D wiho!
Sen fixa vi våra klockan för dom var förstora för oss båda.
så nu ska vi glänsa på nyår! :)
sen blev det att kolla runt lite i affärer ..
& efter det drog vi donken, smaka den nya hamburgaren och den va helt okej.
sen blev det 20minuters solning.. :)
efter allt detta så träffa jag Jossanbabe så vi prata om allt & inget.
& jossan drog en solning..
Var även hem till Sophie och fixa till Jossan's sidecut :)
supersnyggt blev det!

sen blev det hem och sova.. hehe!


idag är jag uppe med tuppen, det va väll inte direkt igår.
har nyss duschat & klätt på mig.
ska strax spring ut till bilen o sätta in kupévärmarn så bilen är varm till vi ska åka.. :D
hehe!

Får se när vi kommer hem :)
Hoppas på att få träffa Ida också :p









KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: