SKRIVET: 2010-12-07, kl 21:08:31 | PUBLICERAT I: Allmänt

tisdagkväll..



Tänkte jag skulle skriva en rad innan jag slänger i hårfärgen :)
sitter & kollar runt lite smått på kläder, skor & massa skoj :) :)

Idag var det dags att ge sig iväg..
tänker inte nämna exakt här vad det var.
dom som står mig nära vet vad jag menar.
& det gick bra bara jag kom iväg.
så nu, eller ja imorgon så drar allting igång.
& det är lika bra att det sker nu än senare.
Känns skönt att ha folk som stötar mig.
det gör mig riktigt glad,
det är i dessa situationer som man vet vart man har sina äkta vänner.

Nickegosen ringde när han va ute och gick, så go!
Så nu vet jag vad han vill ha i julklapp också. ;)
hehe, så vi får se vad tomten kommer med :D

Va nere på stan med Klara förut.
skulle köpa mig en mössa men inte fan hitta jag någon.: /
antingen va de stora som hus eller så satt dom som strumpor på hövvet .. :o
Får se om jag hittar någon i karlstad. :)

Neh nu ska jag färga håret, igen :)
haha!




NIKLAS, Kärlek!






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: