SKRIVET: 2010-12-25, kl 15:09:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

Julafton

Hejsan, eftersom jag inte uppdaterade något igår så tar jag det idag .. :)
tog lite sovmorgon, det får man göra på jul enligt mig :p
Sen kom Jimmy hit, och Mamma fick sitt paket :D
Efter det så åkte vi bort till Pappa.
Käka mat, kolla på kalle Anka och sen blev det julklappsutdelning och efter det efterrätt!
Sen tog vi det bara lugnt, den ena va mättare än den andra..
Sen kom Angelica en sväng också.

Jimmy körde hem mig vid 19.
Så va social med Mamma lite.
sen vid 20 hämta jag upp Jossan, as länge sen man träffa den tjejen så de va trevligt.
Sen körde jag hem henne, och åkte och hämta upp klara.
Så vi fick för oss att vi åker till storfors och överraskar folk :)
och det gjorde vi också, men inte gick det fort dit för ffs va halt de va på stora vägen .. :O
Men det gick bra både dit och hem.
Vi kom väll hem runt halv 4, 4 eller något :)
då blev det sängen.
Så såg min julafton ut.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: