SKRIVET: 2010-12-22, kl 03:02:40 | PUBLICERAT I: Allmänt

02:57

Hej på er!
Jag vet att min uppdatering bokstavligt talat suger men jag har väll inte så mycket att skriva om tycker jag.. Men kanske är dags att ta dag i detta med att uppdatera bloggen och skriva lite mer, iallafall något ord per dag så folket blir nöjda när dom har något att slösa lite tid på. Hah!

Kan ju iallafall nämna att jag uppskattar så galet mycket att mina vänner verkligen ställer upp på mig när det behövs. Det är i såna här situationer som man vet vilka ens äkta vänner är. Och det har jag verkligen märkt den sista tiden. Det finns en person på denna jord som jag brinner för, den som alltid tar mig uppåt när jag är som längst nere.. Den här personen har alltid funnits för mig när jag har haft det som svårast! Vi har delat allt, och det menar jag verkligen.. Vi har delat tårar & glädje, och så mycket mycket mer!
Den här personen vet mycket väl vem hon är men jag tänker iallafall nämna hennes namn.
Ida Olofsson, ♥

& alla ni andra fantastiska människor runt om mig ni betyder otroligt mycket för mig ni också, jag lovar er!
Hur ska jag någonsin kunna tacka er för att ni ställt upp såpass mycket på mig som ni har gjort!
och det absolut bästa av allt, ni accepterar mig för den jag är!
Det finns vissa människor också som tror sig kalla sig mina vänner men jag räknar inte med er.
att höra av sig av ren nyfikenhet och bara ibland det sånt som jag inte orkar med i den här situationen.

Vad mer kan man säga.. Hmm!

klockan är strax 3 mitt i natten & jag kan inte sova :o
Jag ska upp kvart i 8, och jag måste upp för har möte klockan 9!
Hur fan ska jag orka.. :S
Får väll ställa typ 10 alarm till eller något .. :p

-

Livet är som att bygga med legobitar
- alltid är det nån jävla bit som fattas







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: