SKRIVET: 2010-04-21, kl 17:37:36 | PUBLICERAT I: Allmänt

regn, regn och åter regn...

Usch vilket väder asså. :(
Men får hoppas att våren är påväg nu iaf.
Snön är ju borta så det är ju bra det.

har precis kommit hem.
skulle dra o jobba men blev totalt livrädd :O
parkera bilen och skulle låsa upp.
och en hund börjar dyng skälla där inne.
jag skojar inte när jag säger att jag hoppa verkligen in i bilen.
haha, va ju inte med på att de va en hund där inne :p


Får se om jag jobbar senare, behövs ju så!
men annars tar jag det imorgon.
Sen ska iaf jag och Emma till karlskoga.
vi ska storhandla på maxi :)

och eftersom min bil är paj så fick jag ju låna 745:an.
men den kan vi inte ha heller för 5:an är paj.
så vi får ta bror mins andra bil, fin bilen som jag kallar den ;)



Gud va roligt man kan ha med camen :)


Billig champagne

Visst suger vädret, hatart



PUBLICERAT: 2010-04-22, 12:23:02 | URL: http://billigchampagne.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: