SKRIVET: 2010-04-08, kl 16:16:09 | PUBLICERAT I: Allmänt

Blir Beroende...

Hejsan!
då var det redan Torsdag , fan va fort det går :o
jag har precis lagat mat till min kära Familj.
hoppas Jimmy kommer hit snart så vi kan äta :)

Vad har dagen bjöde på idag..
Först en 25-minutare solning.
Sen handla och efter det hem o laga mat.

Helt sjukt jag är typ beroende av o sola :o
Någon mer som är det ? :D


Nu ska jag äta mat, skriver sen :D


jenzii

aa, jag! men inte så mycket nu mera.. mår typ jätte dåligt över att jag är helt blek.. men nu är det snart varning på mig själv för det är typ snart sommar och då ska man redan vara jätte brun :) hihi!^^ det är frächt att vara brun, men det tråkiga är att man blir så gammal i hyn så fort :(



PUBLICERAT: 2010-04-08, 16:58:27 | URL: http://jenzii.blogg.se/
jenzii

SV: haha, jadu jenny.. du eväl jätte skrynklig och grå i hyn. det är ju bara titta på de gamla kändisarna som har legat ute i solen heletia! :D haha skräck exemplar :P



PUBLICERAT: 2010-04-08, 20:28:04 | URL: http://jenzii.blogg.se/
P.L

jag har solat sedan solariet kom i början på 80-taler, solar man med måtta och sköter om sin hy så är det inte så farligt för hyn. Se på mig och då röker jag med.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: