SKRIVET: 2010-04-06, kl 22:23:30 | PUBLICERAT I: Allmänt

6:e April..

Hello Folket!
Nu är jag tillbaka, ska kortfatta dagen lite tänkte jag .. :)
Vakna vid 10, åkte och handla saker till bilen.
sen ut till den och fixa med den, blev riktigt nice.
ska göra klart de imorgon :)
Sen kom niclas, så sprang vi in och värmde oss.
Sen blev det iväg o fick lite :)
Hem och laga mat, sen iväg och jobba.
så har nyss kommit hem, va o pussa på Niclas innan jag drog hem :)
Nu ska jag göra mig klar för kvällen, är as trött :o



IDAG ÄR DET 6:E APRIL
Det innebär att jag och Niclas har varit tillsammans 3Månader.
Sjukt va tiden går fort, men de gör inge.
är man kär så är man.
att man kan va så himla kär i en människa :$
Det är galet :love:
Jag älskar dej niclas! :love:






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: