SKRIVET: 2009-09-30, kl 02:07:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

29:e September.

Hejsan...
idag då, vakna av klockan kvart i 7.
gick upp, och tog en tablett min mensverk var dödande.
så gick o la mig, skönt att sova!
missa dock skolkortet idag men :(
upp till datorn, sen kom min kära vän Emma förbi med tampis =)
blev datorn igen, sen käka.
skulle ha jobbat idag, men va inte själv på jobbet så de blev inget.

åkte hem en sväng, sen hämta pengar hemma.
iväg och tanka, sen hem till Emma.
la mig i soffan och tog det lugnt.
eviga mensverk :/
wellwell, haha fick ju besök av 3killar också..
driv ju skiten ur en av dom iaf.
haha !

Sen blev de att kolla på Big brother,
Sen åkte jag hem, och här sitter jag .

ska snart lägga mig, börjar halv 9 imorn..
får se hur min mage mår då, ska även över till karlstad imorn.
Sen efter de ska Jimmy & Jag byta däck på pärlan för på torsdag ska den besiktas... håller tummarna!

men nu skriver jag inte mer idag.



Men gud, även jag kan tröttna!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: