SKRIVET: 2009-09-27, kl 14:06:45 | PUBLICERAT I: Allmänt

27:e September.

Hejsan, var nån dag sen jag skrev här nu..
men men, helgen har vart kanon..

I fredags va jag med Emma,Purr & Niclas..
Vi var i väse en svänga och kolla spökhus,
sen åkte vi in till stan och hämta frisk och sen blev det väse igen och sen över till Filpstad och kolla spökhus där med.. :o
Sen blev det in till stan och lämna av frisk,
sen åkte vi runt kom hem till emma vid 4a om jag inte minns fel :p
efter de blev de film, men jenny va vaken hela natten ;o
Jimmy kom och hämta mig vid halv 1 igår. snällt!
så då blev det hem och sova, vakna vid 18:p
då kom emma och hämta mig så vi åkte t maxi och handla.
sen hem och fixa mig oså.
sen blev de ut till emma sen hämta vi upp Purr.
så börja härjandet;p
Blev över till karlskoga och sen även karlstad :p
fick halvt ta hand om emma på hemvägen från karlstad för hon blev dålig :p
körde hem henne, sen blev de bort till joel o sa hej :)
sen Hemåt, skönt att komma i säng lite tidigt:)

Idag är det söndag och jag är så jävla trött:P
sitter här och lyssnar på musik.. haha
ska upp till maxi senare ikväll och handla lite, sen jobba..

Imorn är de skola igen, plus sjukgymnasten.
sen är de tisdag de innebär pengar :)


nu orkar jag inte skriva mer..
bye!<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: