SKRIVET: 2009-10-29, kl 10:14:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

29:e Oktober.

Godmorgon.
Vaken tidigt idag, men ändå lika trött.
Men men. snart ska jag upp till sjukhuset.
sen blir det nog hem och sova lite till..
Vad blir det sen då?
kanske slinga Niclas hår..
& ikväll kanske jag och Robin ska gå på bio.
Sen blir det Sova.

Ta reda på sanningen istället för att snacka skit!
Skriver här då hur det ligger till så slipper folket snacka mer.
Niclas & jag är inte tillsammans.
Vilket alla tror, vi är heller inte på G.
Fick även höra här om dagen att vi hade haft sex..
Vilket vi heller inte har haft.
Hur svårt kan de vara att ta reda på fakta innan?!
Och att folk springer runt och säger att de vet mer än andra..
Ingen vet ett jävla skit.



N
u måste jag åka till sjukhuset.
Byebye


P:L

Ja du Jenny det är ett under att folk vet så mycket om er och inget av det är sant,de måste ha ett tråkigt liv som bara lyssnar på rykten, och sprider de vidare och för fega att fråga er hur det igentligen är, Kram till er båda som vet vad som är sant och inte sant.


mia

skit i vad folk säger ist o lev ditt liv, de handlar väl bara om avundsjuka eller kanske svartsjukja?



de biter mer på dom om du bara spottar på skiten o lever vidare :)


Janina

trött på allt skitsnack om er två.. Kan inte folk bara skaffa sig ett liv och snacka om något som är intressant (du är intressant inte så jag menar), för jag börjar bli mäkta förbannad på folk nu! SKÖT ER SJÄLVA OCH SKIT I ANDRA! Looooveyou stumpilumpan, you are the greatest and you know that!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: