SKRIVET: 2009-10-29, kl 23:45:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

29:e Oktober.

Hej igen..
Dagen har vart lugn & skön.
va iväg till sjukgymnasten vid halv elva till kvart över.
Sen hem, så kom Niclas förbi med filmen Män som hatar kvinnor.
Så den tänkte jag ju se, såg en halvtimme i början och typ en kvart i slutet..
resten av filmen sov jag ;p
men men, klev upp runt 17 nångång.
in i duschen, sen käka lite och sa hej till niclas.
Robin kom och hämta mig runt kvart i 7.
Så tog vi ngt varv sen blev de bort till Bio;n.
så vi kolla på Bröllopsfotografen.
den var helt okej, skratta ju ibland iaf:)
Så va vi ute lite på stan efter filmen.
Men nu blir sängen..

Imorn är det Fredag, och jag ska slinga niclas hår & va med han.
Tidig säng då, för Jenny ska upp klockan 04:00 på lördag.. 
så nu ska jag dra!
Puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: