SKRIVET: 2009-10-25, kl 16:35:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

25:e Oktober.

Söndag nu igen då..
tänkte dra gårdagen lite kort . :)

vakna runt halv tolv typ, gick upp.
sen blev det datorn.
Körde ut Mamma till strand, sen hem och bada.
efter nån timme ringde mamma och ville hem.
hämta henne sen, hem och hämta pant.
Sen blev det ut och hämta emma.
Körde henne till Konsum & Maxi.
åkte lite på stan, sen blev de hem
La mig i sängen, men kunde fan inte somna.
blev till o fixa sig sen dra ut till Emma och hämta henne.
Sen till Björneborg och blondera håret på Robin.
Sen kom thom, så då börja det drickas:p
Sen tog vi den såkallade Rally bilen t stan;p
Blev att åka på stan hela kvällen, sen väse en sväng.

Kom hem runt 3 tror jag ?
la mig på golvet i köket med jacka på mig,
hade så ont vid revbenen för jag inte hade ätit på hela dage.
så mamma fick hjälpa mig. men kom i säng iaf och somna.

Idag vakna jag runt 12, varför så tidigt ;o
Då blev det dusch, sen ut och hämta Emma.
Sen hämta vi upp Robin.
Så han fick tillbaka sin bil.
Så följde jag med emma och jobba.
Sen körde henne t Sonny sen blev de hem.
Käka & nu sitter man här.
Inge planerat mer än ensam mamma söker.
Se om Robin kommer in sen också.

Du är tönt om någon.
skriver på msn och sms att man ska prata face to face,
men inte fan kan du svara när ngn ringer dig.
Men men, och tror du vet mer än människan själv.
dröm dröm dröm!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: