SKRIVET: 2009-10-24, kl 13:16:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

24:e Oktober.

18år & 7månader.
Gårdagens kväll, Emma kom och hämta mig runt 20:30.
Sen blev det ett varv på stan, sen va vi med Robin.
Så åkte vi till maxi, sen vart jag och robin själva så vi tvätta hans bil.
runt 23, ville robin åka hem.
Men snäll som han är så fick jag låna hans bil.
TACK SÅ MYCKET!
Så åkte på stan lite så..
Va med Niclas en svänga också.
sen runt 03:00 blev det hemåt.
Somna gött, vakna runt halv tolv idag
blev att käka lite och ta panodil.
ska vila lite snart, ska bara köra mamma.

Ikväll ska jag vara chafför.
Ska köra på Robin,Thom & Påsen.
Och självklart ska min kära Emma vara med oxå!

Nu skriver jag inge mer idag .. :P






Völund smed - Stanna kvar
så sjukt bra!


niclas

tack för igår <3


jenny.

tack själv niclas:)



PUBLICERAT: 2009-10-25, 16:22:46 | URL: http://jennyhelen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: