SKRIVET: 2009-10-17, kl 15:16:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

17:e Oktober.

Jag är så dålig på att uppdatera bloggen, fan Jenny.

Men men, Fredag igår..
Va i karlstad med Niclas & Wallin.
Sen kolla jag och mamma på lägenhet halv 5.
får se om vi flyttar till den :)

Sen blev det hem, sen iväg till jobbet.
hade fin bil :)
Sen blev det hem och hämta jackan & bort till Jimmy och lämna bilen.
så åkte Emma & jag med Thom upp till garaget.
så var vi där en stund, sen fick vi låna Robins bil hem till emma.
sen upp till garaget igen, sen gick vi därifrån till stan oså.
sen kom Robin o hämta upp oss.
Men emma lämna oss och va med Thom =)
kom hem runt halv 4 tror ja.

sov fint länge idag, skönt.
åkte till maxi med Emma och stor handla.
sen hem , och här sitter man.

ska snart ta mig ett bad tror jag :) elr om jag ska ut och gå. :/
Nae nu skiter jag i dehär
HEJDÅ



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: