SKRIVET: 2009-10-12, kl 11:16:06 | PUBLICERAT I: Allmänt

12:e Oktober.

Måndag igen nu då..
Gick upp kvart i 9, sen blev de skolan vid tjugo i 10.
Mötte Sandra&Sofie, så hade vi Engelska.
Nu har jag hål timme, börjar 13:00 igen.
Har svenska då, ska läsa bok då.

Efter skolan ska jag plugga, har ju prov imorn.. "/
Och sen blir de jobba, ska fan tat lugnt idag & lägga mig tidigt.
Vakna klockan 05:00 inatt av att min mobil ringde ;o
fyfan va arg jag va då, men men..

Nu ska jag prata med Mamma lite, sen gå tillbaka till skola.
skriver mer ikväll =)

Får jag min nya jacka imorn ? :$ :)





Saknar dig & allt vi hade.
det är ju dig jag älskar.
du är min andra halva.
Var inte såhär jag ville ha det.
Men du bad mig dra åt helvete, så jag får acceptera det.





Ida

inte så jävla konstigt heller..


Anonym

Inte så jävla konstigt heller..



PUBLICERAT: 2009-10-12, 17:32:39 | URL: http://honidaaolofsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: