SKRIVET: 2009-10-11, kl 18:51:18 | PUBLICERAT I: Allmänt

11:e Oktober.

Hejsan!
tänkte ta och skriva lite om helgen lite fort.
Fredag, va jag med Niclas oså, åkte på stan och hade de skoj:)
skulle åkt till karlskoga men vi vände, för Robin sa att de va dött:p
Så tillbaka till stan, sen blev det hem runt 2.
somna så gott!

Lördag, gick upp 9, Kolla på "Charlie and the chocolate factory" så skrev jag min recention.
Sen blev de till och lägga sig och vila, skönt.
Vakna vid 18, ungefär
Ringde robin och prata med han lite, sen ringde jag niclas och prata med han.
sen blev de duscha : )
fixa mig oså, sen kom emma och niclas förbi och sa hej.
Osen kom Robin o hämta mig...
Va med han & Emma hela kvällen, en toppen kväll verkligen.
va väll lite busig oså också men vafan lixom,
men måste ju erkänna att ja va livrädd också.
men men.. Kom hem runt halv 7 imorse:p
då somna jag gött!
Imorse vakna jag av att Jimmy & Kira kom hit, åh gud va söt hon va!
kunde inte sluta gosa med henne(A)
Sen körde jag upp jimmy t halle, sen till angelica.
Snäll jag är (a)
Sen hem och pkugga och ny har jag nyss badat.
Ska ut till Emma nu och träffa elicia och även göra en Rosa slinga på emma.. haha!

hare fint!


BYEBYE


Angelica

Visst är hon go min tjej ? :D :D



PUBLICERAT: 2009-10-11, 20:18:47 | URL: http://honheterangelica.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: