SKRIVET: 2009-10-10, kl 12:56:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

10:e Oktober.

Hejsan.
Idag var jenny uppe med tuppen :)
redan klockan 9, då blev det upp till datorn och kolla på Kalle & choklad fabriken.
så nu är jag snart klar med min bokrecention.. så lämnar väll in den till veckan :p
Sen har vi även handel till på Tisdag & lite glosor.
Fyfan va mkt de ska va i skolan hela tiden.
Men jag fick ju iag G+ på ett oförberett prov i handel. ;o (y)
Jag har varit duktig och vart i skolan hela veckan alla lektioner,
förutom idrotten men den klarar jag inte av.

Och på tisdag ska jag köpa mig en gosig vinter jacka, tack Jimmy =)
Sen så ska jag väll hämta bilderna i karlstad när jag ändå är där :)
Får ta med mamma så jag slipper åka själv :)

Igår då vad gjorde jag då...
Va i skolan, sen så blev det hem och sova.
från 14-17, skönt.
Sen blev de bada oså, och fixa lite=)
sen upp till maxi och handla, sen va jag ute och åkte på stan med Niclas.
var inte så mkt att hurra för ute eftersom de inte va så mkt folk ute.
sen blev det hem o sova, skönt :p

Nu ska jag plugga vidare.
bye!








niclas

Å det vart en riktigt rolig kväll, alltid kul å va med dig:) <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: