SKRIVET: 2009-07-20, kl 13:16:04 | PUBLICERAT I: Allmänt

20:e Juli.

Gårdagen, va väll hemma till ungefär 16, sen drog jimmy och jag över till karlstad..
Köpte mig Ett par ögon lock och en grill till bilen :)
Sen blev det hemåt, iväg och handla taco grejer och käka taco sen, gött somfan!
lite senare åkte jag hem till klara och hämta henne, prata om allt och inget...
var ute i det fina vädret :P haha.. Kom hem runt halv 12 typ. Då blev de datorn, och sånt :)



Måndag, sitter här och kollar runt lite.
 Ska snart ta mig lite frukost sen göra mig iordning.
 För sen ska jag iväg och göra slingor på Emma :)
 Efter det vet jag inte hur dagen ser ut, ska nog ta mig en "fusk" solning ikväll tror jag, börjar blekna ;o




BYEBYE!


elin

Ja jag såg dig med & tänkte hälsa men jag visste inte om du kände igen mig :)



PUBLICERAT: 2009-07-21, 12:38:03 | URL: http://pumanan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: