SKRIVET: 2009-12-13, kl 00:43:34 | PUBLICERAT I: Allmänt

uppdatering.

Hej, tänkte uppdatera lite.
åkte hem till Klara runt halv 9.
Runt 21:30, drog vi till lussebandyn.
stanna typ 10 minuter, sen körde jag Klara t mastis.
Och jag åkte hem.
Körde hem Ida & kristoffer förut med.
Ida, jag finns för dig!
Något sånt här ska inte hända dig.
Men du klarar det, du är stark.

Sen blev det hem igen.
Sitter här nu & försöker få tag i klara.
dock svarar hon inte. :/
får se om hon hör av sig snart.
hoppas de!

Annars får jag la köra upp bilen & hoppa i säng ist.
dock inte lika kul med.. ;o

slänger in lite bilder från idag.
tog lite bilder hos klara förut.
Och jag vet att ni vill kolla.







sådär.
Nu får de räcka för idag.
skriver mer imorn.
Puss♥


Anonym

Klara...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: